Постинг
06.11.2017 10:08 -
Била България ЕООД - синтезирани мнения
Здравейте. Идеята на тази статия е да ви поднесе синтезирана информация ,относно условията на труд в тази компания. Всички сме наясно, че не само работодателят избира работник, но и работникът избира своя работодател. Тъй като последните месеци прекарах в търсене на информация за българските работодатели,реших ще мога да съм полезна на хората търсещи работа.
Билла е европейска верига супермаркети. Основана е през 1953г. Първият магазин в България е открит през 2000г. Към момента компанията разполага със 113 обекта на територията на страната.Имат стажански програми с възможност за обучение в отдели "Човешки ресурси", "ЛС и ТРЗ", "Счетоводство и контрол на фактури", " Търговия на едро", "Контролинг" и др. От 2009г. Билла сътрудничи с професионални средни училища в различни градове в цялата страна. Учениците имат възможност за участие във фазите на производствения и технологичен процес. Прилагам линк към официалния сайт на компанията: https://www.billa.bg/
До тук всичко звучи добре. До момента, в който не потърсих отзиви на бивши и настоящи служители на тази голяма фирма. Учудването ми беше голямо. Не можах да намеря нито един положителен коментар. Натъкнах се на интересни истории и лични драми.Искам да уточня ,че никога не съм работила за фирмата и впечатленията ми са база прочетеното в мрежата и проведени лични разговори със служители. Стана ясно, че заплатите там са средно между 520 - 620 лв. Всеки месец ваучери за храна на стойност 60лв.Оказа се, че има голямо текучество на персонал и сериозен недостиг на такъв. Според работници отношението към тях се определя като унизително. Минимално заплащане, максимално натоварване. За да започнеш там се налага да имаш готовност за работа и в почивните дни.Плаващо работно време ,според служителите, означава 12-часови смени. Обещания за увеличение на заплатата не липсвали, до момента в който напуснеш. Твърди се,че има неписано правило във фирмата и то гласи: този ,който се подмазва на началника има невероятен шанс да се изкачи по стълбичката. Относно мненията и коментарите на клиенти на веригата магазина, мога да кажа ,че също не са розови. Щом има изнесени статии в публичното пространство относно качеството на предлаганите продукти и отношението към клиентите, какво можем да очакваме като работници?
Силно се надявам да съм помогнала с нещо на търсещите сериозна и сигурна работа. Ще се радвам, ако се намери служител, който да даде положителна оценка за коментираната фирма.
Очаквайте анализа ми за следващата фирма-работодател.
Билла е европейска верига супермаркети. Основана е през 1953г. Първият магазин в България е открит през 2000г. Към момента компанията разполага със 113 обекта на територията на страната.Имат стажански програми с възможност за обучение в отдели "Човешки ресурси", "ЛС и ТРЗ", "Счетоводство и контрол на фактури", " Търговия на едро", "Контролинг" и др. От 2009г. Билла сътрудничи с професионални средни училища в различни градове в цялата страна. Учениците имат възможност за участие във фазите на производствения и технологичен процес. Прилагам линк към официалния сайт на компанията: https://www.billa.bg/
До тук всичко звучи добре. До момента, в който не потърсих отзиви на бивши и настоящи служители на тази голяма фирма. Учудването ми беше голямо. Не можах да намеря нито един положителен коментар. Натъкнах се на интересни истории и лични драми.Искам да уточня ,че никога не съм работила за фирмата и впечатленията ми са база прочетеното в мрежата и проведени лични разговори със служители. Стана ясно, че заплатите там са средно между 520 - 620 лв. Всеки месец ваучери за храна на стойност 60лв.Оказа се, че има голямо текучество на персонал и сериозен недостиг на такъв. Според работници отношението към тях се определя като унизително. Минимално заплащане, максимално натоварване. За да започнеш там се налага да имаш готовност за работа и в почивните дни.Плаващо работно време ,според служителите, означава 12-часови смени. Обещания за увеличение на заплатата не липсвали, до момента в който напуснеш. Твърди се,че има неписано правило във фирмата и то гласи: този ,който се подмазва на началника има невероятен шанс да се изкачи по стълбичката. Относно мненията и коментарите на клиенти на веригата магазина, мога да кажа ,че също не са розови. Щом има изнесени статии в публичното пространство относно качеството на предлаганите продукти и отношението към клиентите, какво можем да очакваме като работници?
Силно се надявам да съм помогнала с нещо на търсещите сериозна и сигурна работа. Ще се радвам, ако се намери служител, който да даде положителна оценка за коментираната фирма.
Очаквайте анализа ми за следващата фирма-работодател.
Няма коментари